Strategii de Marketing în Social Media

Strategii de Marketing în Social Media

33.00 lei

Literatura nu oferă o bază largă de prezentare pe rețe­lele sociale a conceptului care a evoluat de la dimensiunea tehnologică la marketing. Creșterea enormă a rețelelor sociale (Facebook, Pinterest, MySpace) și participarea con­su­ma­torilor la aceste platforme au obligat companiile să își reevalueze strategiile de afaceri. Cu toate acestea, există o lipsă clară de literatură academică definitorie pentru mediul de aplicații Social Media și Web 2.0.
Practic, utilizatorii au preluat controlul asupra conținutului, nu numai în ceea ce privește producția acestuia, ci mai ales modul în care este accesat.
Valoarea reală creată în strategia social media este crearea de relații. Relațiile online se bazează pe interes și câștig reciproc care, la rândul lor, duc la loialitatea clienților. Deci înțelegerea adevăratei valori a rețelelor sociale pare a fi o condiție prealabilă pentru ca organizațiile să deschidă calea către noi avantaje de afaceri și sociale ale noilor operațiuni și comportamente. Este necesară o abordare echilibrată și com­plementară pentru a integra practicile de marketing pe rețelele sociale. Consensul actual al experților solicită marketerilor să se angajeze într-o manieră subtilă atunci când clienții tind să se angajeze în Social Media. Efectuând o incursiune cu permisiunea de influență, cel mai probabil va oferi beneficiile unui angajament pe termen lung.

  • An apariție: 2021
  • Format: A5
  • Număr de pagini: 194
ISBN 978-973-37-2488-9 Categorii: ,

Autor: Nistor George Cristian

Descriere

Literatura nu oferă o bază largă de prezentare pe rețe­lele sociale a conceptului care a evoluat de la dimensiunea tehnologică la marketing. Creșterea enormă a rețelelor sociale (Facebook, Pinterest, MySpace) și participarea con­su­ma­torilor la aceste platforme au obligat companiile să își reevalueze strategiile de afaceri. Cu toate acestea, există o lipsă clară de literatură academică definitorie pentru mediul de aplicații Social Media și Web 2.0.
Practic, utilizatorii au preluat controlul asupra conținutului, nu numai în ceea ce privește producția acestuia, ci mai ales modul în care este accesat.
Valoarea reală creată în strategia social media este crearea de relații. Relațiile online se bazează pe interes și câștig reciproc care, la rândul lor, duc la loialitatea clienților. Deci înțelegerea adevăratei valori a rețelelor sociale pare a fi o condiție prealabilă pentru ca organizațiile să deschidă calea către noi avantaje de afaceri și sociale ale noilor operațiuni și comportamente. Este necesară o abordare echilibrată și com­plementară pentru a integra practicile de marketing pe rețelele sociale. Consensul actual al experților solicită marketerilor să se angajeze într-o manieră subtilă atunci când clienții tind să se angajeze în Social Media. Efectuând o incursiune cu permisiunea de influență, cel mai probabil va oferi beneficiile unui angajament pe termen lung.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Strategii de Marketing în Social Media”

Istoricul Junimii

Junimea a fost un curent cultural și literar, dar și o asociație culturală înființată la Iași în anul 1863 de către Iacob Negruzzi, Petre Carp, Vasile Pogor, Theodor Rosetti, Vasile Pogor și Titu Maiorescu.

Un curent literar este adeseori o simplă construcție istorică, rezultatul însumării mai multor opere și figuri, atribuite de cercetătorii acelorași înrâuriri și subsumate acelorași idealuri. Multă vreme după ce oamenii și creațiile lor au încetat să ocupe scena epocii lor și răsunetul lor s-a stins, istoricii descoperă filiații și afinități, grupând în interiorul aceluiași curent opere create în neatârnare și personalități care nu s-au cunoscut sau care s-au putut opune.

Fără îndoială că nu acesta este cazul „Junimii”. Sarcina istoricului care își propune să studieze dezvoltarea acestui important curent este ușurată de faptul că încă de la început el se sprijină pe consensul mai multor voințe și că tot timpul o puternică personalitate îl domină. În afară de aceasta, „Junimea” nu este numai un curent cultural și literar, dar și o asociație.

Ea însă nu a luat naștere printr-un act formal (asemenea Academiei Române, întemeiată cam în aceeași vreme în București) și nu s-a menținut după legile exterioare, dar acceptate ale tuturor corpurilor constituite. „Junimea” n-a fost atât o societate, cât o comunitate de interese culturale dar și socio-politice. Junimea mai înseamna și un cenaclu literar, o tipografie și un sistem de librării.

Apariția ei se datorează afinității viu resimțite dintre personalitățile întemeietorilor. Ea se menține apoi o perioadă îndelungată prin funcțiunea atracțiilor și respingerilor care alcătuiesc caracteristica modului de a trăi și a se dezvolta. Vechea deviză franceză potrivit căreia “Intră cine vrea, rămâne cine poate” este și aceea pe care asociația ieșeana o adoptă pentru sine.

Desigur, nu numai instinctul vieții menține unitatea „Junimii” în decursul existentei ei. Asociația dorește să-și dea o oarecare bază materială și o anumită ordine sistematică a lucrărilor, câștigă noi membri, se îngrijește de formarea noilor generații și poartă polemici colective. Dar peste tot ce constituie în viață „Junimea”, produsul deliberat al voinței de a se organiza, plutește duhul unei înțelegeri comune a societății, a culturii, a literaturii, iar cea dintâi sarcină a istoricului este să-l extragă și să-l arate lucrând în opere și oameni.

Go to Top